1D

BODOVÝ STAV  Hodnotenie  Úloha

späť na škola

BODOVÝ STAV:

MENO

5min.

16.2.

 9.3.

16.3.

23.3.

30.3.

6.4.

20.4.

27.4.

11.5.

18.5.

25.5.

8.6.

15.6.

spolu

Andrej

4,7

5,2

12

10

10

-

10

5

5

6

5

-

10

50

128,2

Dann

-

-

9

10

10

10

10

5

5

6

5

7

10

50

137

Diana

0

5,6

12

10

10

10

10

5

4

6

5

-

10

-

87,6

Helena

3

2,6

9

-

10

10

-

5

4

6

5

10

10

50

122

Jerguš

7

5,1

12

12

10

10

10

5

4

-

5

9

10

49

143

Lenka

3

2,6

9

12

10

-

10

5

4

6

5

10

10

50

134

Maroš

4

4,8

11

10

10

10

10

5

5

6

5

10

10

50

146,8

Martin

6

-

12

10

10

10

10

5

5

-

-

9

10

50

137

Matúš

4

4,8

9

-

10

6

-

5

4

6

5

-

10

50

109,8

Miša

2

5,2

11

10

-

-

10

5

4

6

5

7

10

50

123,2

Rišo

3

5,1

12

12

10

10

10

-

-

6

5

9

10

50

139,1

Robo

6,5

-

-

10

10

10

10

5

5

6

5

9

10

50

136,5

Roman

1,5

5,6

12

9

10

7

10

5

4

6

5

9,5

10

50

143,1

max

7

7

12

10

10

10

10

5

4+1

6

5

10

10

50

150

O Bodoch:
 Body sa získavajú za splnenú úlohu na hodine, prípadne za poslanie úlohy na môj mail (barunka@gmail.com) do začiatku ďalšej hodiny.

Hodnotenie:

90 % a viac - 1

80 % a viac - 2

70 % a viac - 3

60 % a viac - 4

 
Úlohy:

16.2.- PASCAL; písomková hra


9.3.- LOGOMOTION; nakresliť obrázky podľa predlohy: zväzok kľúčov, obrázkovú kocku, motýľa, záhradu kvetov. ( využíva sa pritom: otáčanie, kopírovanie, sklápanie, zmenšovanie..)

klucik1.jpg

klucik2.jpg

klucik3.jpg

kocka1.jpg

kocka2.jpg

kocka3.jpg

kocka4.jpg

motyl1.jpg

motyl2.jpg

kvety1.jpg

kvety3.jpg

kvety4.jpg

kvety5.jpg


16.3.- MICROSOFT WORD; vytvoriť plagát na vymyslenú udalosť, hodnotiť sa bude podľa nasledujúcich kritérií:

1. obsahuje informácie /názov akcie, miesto, termín a čas, program/
2. použili ste obrázok z word artu a clip artu
3. dodržali ste pravidlá pri písaní textu (za každým interpunkčným znamienkom /čiarka, bodka, otáznik../ je medzera..)
 
Vyberajte typy písma tak, aby sa ku sebe hodili, niekedy je menej viac. Skúste zmeniť aj farbu a veľkosť písma. Dôležité informácie by mali byť zvýraznené. Pre celkový dojem z plagátu si pozrite náhľad na tlač.

bonus: Kto chce získať bonusové 2 body, nech vytvorí malú pozvánku k plagátu, ktorá bude v rámiku.

inšpirácia: plagát a pozvánka, web


23.3.
- časopis; spoločne vytvoriť prototyp triedneho časopisu

Triedny časopis – náš /prvý/ prototyp

Postup

1. rozdelenie si úloh do skupín po dvoch, max. troch

2. špecifikovanie jednotlivých úloh v rámci skupiny – presné rozdelenie si úloh
- dohodnutie sa na formáte časopisu..

3. práca v skupinách


4. spojenie do jedného časopisu

5. vytlačenie časopisu

- obal časopisu (štruktúra, obsah, posledná úprava- dať doň všetky veci..)
- triedny humor – karikatúry a vtipné hlášky, vtipy čo letia, vlastné výroky, komiks..
- čo bolo - lyžovačka, iná triedna akcia..
- hlavolam, krížovka, anketa,..
- vlastná tvorba, báseň, rozprávka, úvaha.. (téma: náš kolektív, darovanému koňovi na zuby nepozeraj, keby som mal čarovné slúchadlo..

- nezabudnite na nadpis a vaše podpisy, prípadne obrázok (asi čb), využite kreativitu..
- dodržujte formát časopisu..

- spraví prvá skupina /obal časopisu/
- v kabinete prof. Demáčka
Hodnotenie zapojenosť, úsilie, výsledok

Časopis na stiahnutie


30.3. - LOGOMOTION animácie; vytvoriť hýbajúce sa obrázky.

môj mail

fotka

0. grafické formáty? pozri
1. vyskúšaj si vytvoriť jednoduchú animáciu ako napr. šípka..
2. vytvor obrázok, ktorý bude slúžiť ako linka na e-mail na webe.
3. vytvor animáciu, ktorá bude reklamou na nejaký výrobok, akciu..

Obrázky nahraj na P:\9.3\meno
Hodnotenie je nasledovné: 3/3/4 body.


6.4. - FrontPage; vytvoriť spoločnú web stránku.

Triednu stránku

Dohodnúť sa – na spoločnej farbe, na menách liniek, na štruktúre- konkrétnych témach, čo chceme mať na stránke, ukladať na P:\9.3\web..

Dať sa do tímov a každý tím vytvorí jednu podstránku ( príp. hlavnú stránku), kde môžete použiť vytvorené veci z časopisu...

Má obsahovať – linky na ostatné stránky, e-mail, reklamu, ...


20.4. - Internet & Word;  Projekt "žiť zdravo"

1. vyhľadajte informácie na internete o danej téme so zameraním na tému projektu
2. informácie zbierajte z rôznych web stránok, a ukladajte ich do Wordu
3. konečný dokument si uložte do svojho adresára na P:\9.3\
4. do budúcej hodiny každý donesie 5 vyplnených ankiet, ktoré dostanete na konci hodiny

Bylinky a čaje
(Diana a Martin)

Dodržiavanie pitného režimu je dôležité aj v zdraví aj v chorobe. Lekári nám odporúčajú piť bylinkové čaje. Zoznámme sa s liečivými bylinkami.
http://bylinky.biz/rastliny/praslicka.htm
http://www.byliny.sk/
http://www.somi.sk/~dano/byliny/
(Porovnajte účinky kávy a čaju)

Vitamíny a lieky
(Robo a Jerguš)

Ovocie a zelenina sú pre naše zdravie veľmi dôležité. Ponúkajú nám veľké množstvo vitamínov. Tieto vitamíny si môžeme kúpiť aj v inej forme ako je ovocie a zelenina. Ktorá z týchto možností je pre náš organizmus vhodnejšia?
Získaj viac informácií o umelých zdrojoch vitamínov a o ich cene, porovnaj to s prírodnými vitamínmi.

Minerálky
(Matúš a Maroš)

Slovensko patrí ku krajinám s obrovským bohatstvom minerálnych vôd. Poznáme ich a vieme ich správne využívať? Pomocou webu vyhľadaj stránky známych minerálnych vôd Slovenska Zostav tabuľku o ich mineralizácii, popíš výskyt, predaj, účinky týchto minerálnych vôd na ľudský organizmus. (Minerálky obsahujú rôzne minerály v rôznych množstvách, čo je dobré a na čo pre náš organizmus? Je pravda, že časté pitie minerálok spôsobuje tvorbu žalúdočných kameňov?)

Stravovanie
(Helena a Lenka)

Na internete nájdite potraviny bohaté na výživné látky. Zostavte jedálny lístok (s priloženými receptami, ktoré si vyhľadáte na www stránkach).
http://webkucharka-maggi.centrum.sk/
http://www.freezi.net/kucharka/
Aký spôsob stravovania odporúčate? Existujú rôzne metódy ako delená strava, jarné diéty, iné stravovacie návyky..

Pohyb
(Miška a Dann)

Pohyb je veľmi dôležitý pre správnu životosprávu. Hrozí nám obezita? Čo by mal človek robiť pre svoje telo, aby bol ešte v 80-tke fit? Je pravda, že alkohol a drogy aj v malom množstve škodia organizmu?

Anketa
(Andrej a Roman)

do 12:00 mi odovzdajte anketu, ktorá by mala obsahovať:
1. minimálne 7 otázok s výberom odpovede
2. otázky sa držia témy, tento kvíz, skôr informačný ako vedomostný by nám mal dať možnosť posúdiť, či sa ľudia okolo nás stravujú zdravo, či im na tom záleží, či vôbec tušia, čo je zdravé..
3. môže obsahovať otázku VEK a POHLAVIE, inak by mal byť anonymný


27.4. - Excel & vyhodnocovanie ankety;  Projekt "žiť zdravo"

1. otvoríme si tabuľkový kalkulátok EXCEL a zoznámime sa s ním
2. každá skupinka bude vyhodnocovať 2 otázky; ankety budú kolovať; výsledky zapisujete do Excelu;
3. dokončený dokument si uložte do svojho adresára na P:\9.3\
4. skupinka ANKETA spojí všetky dokumenty do jedného


11.5. - PowerPoint;  Projekt "žiť zdravo"

Spoznanie základných funkcí editora a pravidiel pri tvorbe prezentácií.
Úloha: vytvor 3 snímkovú prezentáciu na ľubovoľnú tému, mala by obsahovať obrázok + aspoň 1 efekt
                       - napr. domáce zvieratko, obľúbená hudobná skupina, ty a tvoje koníčky..


18.5. - PowerPoint II;  Projekt "žiť zdravo"

Úloha: spolu so svojím tímom vytvorte 5-7 snímkovú prezentáciu na tému, ktorú spracuvávate.
Držte sa pritom pravidiel, o ktorých sme sa rozprávali na minulej hodine.
                       - nezabudnite, že na budúcej hodine budete prezentáciu referovať pred celou skupinou. Budete mať na to 10-15 minút. Dohodnite sa, kto bude čo hovoriť.


25.5. - Prezentácie;  Projekt "žiť zdravo"

10 bodov môžete získať za moje hodnotenie. Hodnotím snahu, prezentovanie, či prezentácia bola prínosom na tému žiť zdravo, či je prezentácia čitateľná (t.j. podľa pravidiel), presvedčivosť (t.j. celkový dojem)

Do dotazníka môžeš napísať, ktorá prezentácia sa ti najviac páčila.


8.6. - PowerPoint; vytvoriť prezentáciu

10 bodov môžete získať za prezentáciu,
typ: kvíz / príbeh s možnosťami / test / iná haluz
obsahuje: aspoň 7 snímkov a hyperlinky / tlačidlá akcií

Dôležité!! --> budúcu hodinu bude samostatná práca na čokoľvek, čo sme robili / 50b <--


15.6. - Previerka;

Stiahni si zadanie.

výsledky

Prajem vám krásne prázdniny!



(c) Barbora Lachová.