BODOVÝ
STAV:
MENO
|
3.3.
|
10.3.
|
17.3.
|
24.3.
|
31.3.
|
7.4.
|
21.4.
|
28.4.
|
5.5.
|
12.5.
|
26.5.
|
2.6.
|
9.6.
|
spolu
|
Adam
|
6
|
12
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
-
|
6
|
5
|
10
|
10
|
45
|
139
|
Adam Š
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
10
|
5
|
5
|
-
|
5
|
-
|
10
|
50
|
85
|
Aďa
|
5
|
12
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
6
|
5
|
10
|
10
|
47
|
145
|
Barča
|
7
|
12
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
6
|
5
|
11
|
10
|
50
|
151
|
Ivan
|
7
|
3
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
5
|
5
|
9
|
10
|
49
|
138
|
Jakub
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
10
|
5
|
5
|
-
|
5
|
-
|
10
|
47
|
82
|
Juraj
|
7
|
12
|
10
|
10
|
-
|
10
|
5
|
5
|
6
|
5
|
11
|
10
|
50
|
141
|
Lucia
|
5
|
-
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
6
|
5
|
9
|
9
|
50
|
134
|
Nika
|
5
|
12
|
12
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
6
|
5
|
11
|
10
|
49
|
150
|
Peťo
|
-
|
-
|
-
|
-
|
10
|
10
|
5
|
4
|
6
|
5
|
10+
|
10
|
50
|
110+
|
Robo
|
6
|
12
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
6
|
5
|
10
|
10
|
50
|
149
|
Rado
|
5
|
0
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
4
|
5
|
5
|
11
|
10
|
49
|
134
|
Samo
|
7
|
9
|
10
|
10
|
10
|
-
|
5
|
4
|
6
|
5
|
10
|
9
|
48
|
133
|
Simona
|
7
|
12
|
10
|
10
|
-
|
-
|
5
|
4
|
6
|
5
|
10
|
10
|
46
|
125
|
Tomáš
|
7
|
12
|
12
|
10
|
10
|
10
|
5
|
4
|
6
|
5
|
11+
|
10
|
50
|
152+
|
max
|
7
|
12
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5
|
4+1
|
6
|
5
|
10
|
10
|
50
|
150
|
O
Bodoch: Body sa získavajú
za splnenú úlohu na hodine, prípadne za poslanie
úlohy na môj mail (barunka@gmail.com) do začiatku ďalšej hodiny.
Hodnotenie:
90 % a viac - 1
|
80 % a viac - 2
|
70 % a viac - 3
|
60 % a viac - 4
|
Úlohy:
3.3.- PASCAL;
písomková
hra
|
10.3.-
LOGOMOTION;
nakresliť obrázky podľa predlohy: zväzok
kľúčov, obrázkovú kocku, motýľa, záhradu
kvetov. ( využíva sa pritom: otáčanie, kopírovanie,
sklápanie, zmenšovanie..)
|
17.3.-
MICROSOFT WORD; vytvoriť plagát na vymyslenú
udalosť, hodnotiť sa bude podľa nasledujúcich
kritérií:
1.
obsahuje informácie /názov akcie, miesto,
termín a čas, program/ 2.
použili ste obrázok z word artu a clip
artu 3. dodržali ste
pravidlá pri písaní textu (za každým
interpunkčným znamienkom /čiarka, bodka, otáznik../
je medzera..) Vyberajte typy písma
tak, aby sa ku sebe hodili, niekedy je menej viac. Skúste
zmeniť aj farbu a veľkosť písma. Dôležité
informácie by mali byť zvýraznené. Pre
celkový dojem z plagátu si pozrite náhľad
na tlač.
bonus:
Kto chce získať bonusové 2 body, nech
vytvorí malú pozvánku k plagátu,
ktorá bude v rámiku.
inšpirácia:
plagát a pozvánka,
web
!! Hotový
dokument mi pošlite na mail - barunka@gmail.com
!!
|
24.3.
- časopis; spoločne vytvoriť prototyp triedneho
časopisu
Triedny časopis – náš /prvý/ prototyp |
Postup
1. rozdelenie si úloh do skupín po dvoch, max. troch
2. špecifikovanie
jednotlivých úloh v rámci skupiny – presné rozdelenie si úloh -1
skupina - 2x A4
3. práca
v skupinách
4. spojenie do jedného časopisu 5. vytlačenie časopisu
|
- obal časopisu (štruktúra, obsah, posledná úprava-
dať doň všetky veci..) - triedny humor – karikatúry a vtipné hlášky, vtipy čo
letia, vlastné výroky, komiks.. - čo bolo - lyžovačka, iná triedna akcia.. - hlavolam, krížovka, anketa,.. - vlastná tvorba, báseň, rozprávka, úvaha.. (téma: náš kolektív, darovanému koňovi na zuby nepozeraj, keby som mal
čarovné slúchadlo..
|
- nezabudnite na nadpis a vaše podpisy, prípadne
obrázok (asi čb), využite kreativitu..
|
- spraví prvá skupina /obal časopisu/ |
- v kabinete prof. Demáčka |
Hodnotenie |
zapojenosť, úsilie, výsledok |
Časopis na stiahnutie
|
31.3.
- LOGOMOTION animácie; vytvoriť hýbajúce
sa obrázky.
0. grafické formáty? pozri 1. vyskúšaj si vytvoriť jednoduchú animáciu
ako napr. šípka.. 2. vytvor obrázok,
ktorý bude slúžiť ako linka na e-mail
na webe. 3. vytvor animáciu, ktorá
bude reklamou na nejaký výrobok, akciu..
Obrázky nahraj na P:\9.3\meno
Hodnotenie je nasledovné: 3/3/4 body.
|
7.4.
- FrontPage; vytvoriť spoločnú
web stránku.
Triednu
stránku
Dohodnúť sa – na
spoločnej farbe, na menách liniek, na štruktúre- konkrétnych témach, čo chceme
mať na stránke, ukladať na P:\9.3\web..
Dať sa do tímov
a každý tím vytvorí jednu podstránku ( príp.
hlavnú stránku), kde môžete použiť
vytvorené veci z časopisu...
Má
obsahovať – linky na ostatné stránky, e-mail, reklamu, ... |
21.4.
- Internet & Word; Projekt "žiť
zdravo"
1. vyhľadajte informácie na internete
o danej téme so zameraním na tému
projektu 2. informácie zbierajte z rôznych
web stránok, a ukladajte ich do Wordu 3. konečný
dokument si uložte do svojho adresára na P:\9.3\ 4.
do budúcej hodiny každý donesie 5 vyplnených
ankiet, ktoré dostanete na konci hodiny
Bylinky a čaje (Andy a Barča)
|
Dodržiavanie pitného režimu je dôležité aj v zdraví aj
v chorobe. Lekári nám odporúčajú piť bylinkové čaje. Zoznámme sa
s liečivými bylinkami. http://bylinky.biz/rastliny/praslicka.htm http://www.byliny.sk/ http://www.somi.sk/~dano/byliny/
(Porovnajte účinky kávy
a čaju)
|
Vitamíny a lieky (Lucia,
Kubo, Ivan)
|
Ovocie a zelenina sú pre naše zdravie veľmi
dôležité. Ponúkajú nám veľké množstvo vitamínov. Tieto vitamíny si môžeme kúpiť
aj v inej forme ako je ovocie a zelenina. Ktorá z týchto
možností je pre náš organizmus vhodnejšia? Získaj viac informácií o umelých zdrojoch
vitamínov a o ich cene, porovnaj to s prírodnými vitamínmi.
|
Minerálky (Peťo, Kura,
Robo)
|
Slovensko patrí ku krajinám s obrovským bohatstvom minerálnych vôd.
Poznáme ich a vieme ich správne využívať? Pomocou webu vyhľadaj stránky
známych minerálnych vôd Slovenska Zostav tabuľku o ich
mineralizácii, popíš výskyt, predaj, účinky týchto minerálnych vôd na ľudský
organizmus. (Minerálky obsahujú rôzne minerály v
rôznych množstvách, čo je dobré
a na čo pre náš organizmus? Je pravda,
že časté pitie minerálok spôsobuje
tvorbu žalúdočných kameňov?) |
Stravovanie (Tomáš a
Adam Š)
|
Na internete nájdite potraviny bohaté na výživné látky.
Zostavte jedálny lístok (s priloženými receptami, ktoré si vyhľadáte na www
stránkach). http://webkucharka-maggi.centrum.sk/ http://www.freezi.net/kucharka/ Aký
spôsob stravovania odporúčate?
Existujú rôzne metódy
ako delená strava, jarné diéty,
iné stravovacie návyky..
|
Pohyb (Rado, Samo, Adam)
|
Pohyb je veľmi dôležitý
pre správnu životosprávu.
Hrozí nám obezita? Čo by mal
človek robiť pre svoje telo, aby bol ešte
v 80-tke fit? Je pravda, že alkohol a drogy
aj v malom množstve škodia organizmu?
|
Anketa (Sima a Nika)
|
do 12:00 mi odovzdajte anketu,
ktorá by mala obsahovať: 1.
minimálne 7 otázok s výberom
odpovede 2. otázky sa držia
témy, tento kvíz, skôr
informačný ako vedomostný
by nám mal dať možnosť posúdiť,
či sa ľudia okolo nás stravujú
zdravo, či im na tom záleží,
či vôbec tušia, čo je zdravé.. 3.
môže obsahovať otázku VEK a
POHLAVIE, inak by mal byť anonymný
|
|
28.4.
- Excel & vyhodnocovanie ankety; Projekt "žiť
zdravo"
1. otvoríme si tabuľkový
kalkulátok EXCEL a zoznámime sa s ním 2. každá
skupinka bude vyhodnocovať 1 otázku; ankety budú
kolovať; výsledky zapisujete do Excelu; 3. dokončený
dokument si uložte do svojho adresára na P:\9.3\ 4.
skupinka ANKETA spojí všetky dokumenty do jedného
|
5.5.
- PowerPoint; Projekt "žiť
zdravo"
Spoznanie základných funkcí
editora a pravidiel pri tvorbe prezentácií. Úloha:
vytvor 3 snímkovú prezentáciu na ľubovoľnú
tému, mala by obsahovať obrázok + aspoň
1 efekt -
napr. domáce zvieratko, obľúbená
hudobná skupina, ty a tvoje koníčky..
|
12.5.
- PowerPoint II; Projekt "žiť
zdravo"
Úloha:
spolu so svojím tímom vytvorte 5-7 snímkovú prezentáciu na
tému, ktorú spracuvávate. Držte
sa pritom pravidiel, o ktorých sme sa rozprávali
na minulej hodine. -
nezabudnite, že na budúcej hodine budete prezentáciu
referovať pred celou skupinou. Budete mať na to 10-15
minút. Dohodnite sa, kto bude čo hovoriť.
|
26.5.
- Prezentácie; Projekt "žiť
zdravo"
10 bodov môžete získať
za moje hodnotenie. Hodnotím snahu, prezentovanie,
či prezentácia bola prínosom na tému
žiť zdravo, či je prezentácia čitateľná
(t.j. podľa pravidiel), presvedčivosť (t.j. celkový
dojem)
Bonusový bod som dala za pekné
odprezentovanie jednotlivcom a plusku ochotným
"pomôckárom".
Do dotazníka môžeš napísať,
ktorá prezentácia sa ti najviac páčila.
|
2.6.
- PowerPoint; vytvoriť prezentáciu
10 bodov môžete získať
za prezentáciu, typ: kvíz / voliteľný
príbeh / test / iná haluz obsahuje: aspoň
7 snímkov a hyperlinky / tlačidlá akcií
Dôležité!! --> budúcu
hodinu bude samostatná práca na čokoľvek,
čo sme robili / 50b <--
|
9.6.
- Previerka;
|
16.6.
- Posledná hodina;
stiahni
si VÝSLEDKY
linky: Hádanky
/ Matematické
zaujímavosti
Prajem vám krásne prázdniny!
|
(c) Barbora Lachová.
|