|  
  BODOVÝ 
            STAV:
 
                
                    | MENO | 3.3. | 10.3. | 17.3. | 24.3. | 31.3. | 7.4. | 21.4. | 28.4. | 5.5. | 12.5. | 26.5. | 2.6. | 9.6. | spolu |  
                    | Adam | 6 | 12 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | - | 6 | 5 | 10 | 10 | 45 | 139 |  
                    | Adam Š | - | - | - | - | - | 10 | 5 | 5 | - | 5 | - | 10 | 50 | 85 |  
                    | Aďa | 5 | 12 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 | 10 | 10 | 47 | 145 |  
                    | Barča | 7 | 12 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 | 11 | 10 | 50 | 151 |  
                    | Ivan | 7 | 3 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | 5 | 5 | 9 | 10 | 49 | 138 |  
                    | Jakub | - | - | - | - | - | 10 | 5 | 5 | - | 5 | - | 10 | 47 | 82 |  
                    | Juraj | 7 | 12 | 10 | 10 | - | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 | 11 | 10 | 50 | 141 |  
                    | Lucia | 5 | - | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 | 9 | 9 | 50 | 134 |  
                    | Nika | 5 | 12 | 12 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 | 11 | 10 | 49 | 150 |  
                    | Peťo | - | - | - | - | 10 | 10 | 5 | 4 | 6 | 5 | 10+ | 10 | 50 | 110+ |  
                    | Robo | 6 | 12 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 | 10 | 10 | 50 | 149 |  
                    | Rado | 5 | 0 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 4 | 5 | 5 | 11 | 10 | 49 | 134 |  
                    | Samo | 7 | 9 | 10 | 10 | 10 |  - | 5 | 4 | 6 | 5 | 10 | 9 | 48 | 133 |  
                    | Simona | 7 | 12 | 10 | 10 | - | - | 5 | 4 | 6 | 5 | 10 | 10 | 46 | 125 |  
                    | Tomáš | 7 | 12 | 12 | 10 | 10 | 10 | 5 | 4 | 6 | 5 | 11+ | 10 | 50 | 152+ |  
                    | max | 7 | 12 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | 4+1 | 6 | 5 | 10 | 10 | 50 | 150 |   O 
            Bodoch: Body sa získavajú 
            za splnenú úlohu na hodine, prípadne za poslanie 
            úlohy na môj mail (barunka@gmail.com) do začiatku ďalšej hodiny.
  Hodnotenie: 
 
                
                    | 90 % a viac - 1 |  
                    | 80 % a viac - 2 |  
                    | 70 % a viac - 3 |  
                    | 60 % a viac - 4 |    
  Úlohy: 
                
                    | 3.3.- PASCAL; 
                        písomková 
                        hra |  
                    |  10.3.- 
                        LOGOMOTION; 
                        nakresliť obrázky podľa predlohy:
  zväzok
      kľúčov,  obrázkovú kocku,  motýľa,  záhradu 
                        kvetov. ( využíva sa pritom:  otáčanie, kopírovanie, 
                        sklápanie, zmenšovanie..) 
 |  
                    |  17.3.- 
                        MICROSOFT WORD; vytvoriť plagát na vymyslenú 
                        udalosť, hodnotiť sa bude podľa nasledujúcich 
                        kritérií:
 1. 
                        obsahuje informácie /názov akcie, miesto, 
                        termín a čas, program/2. 
                        použili ste obrázok z word artu a clip 
                        artu
 3. dodržali ste 
                        pravidlá pri písaní textu (za každým 
                        interpunkčným znamienkom /čiarka, bodka, otáznik../ 
                        je medzera..)
 
 Vyberajte typy písma 
                        tak, aby sa ku sebe hodili, niekedy je menej viac. Skúste 
                        zmeniť aj farbu a veľkosť písma. Dôležité 
                        informácie by mali byť zvýraznené. Pre 
                        celkový dojem z plagátu si pozrite náhľad 
                        na tlač.
 bonus: 
                        Kto chce získať bonusové 2 body, nech 
                        vytvorí malú pozvánku k plagátu, 
                        ktorá bude  v rámiku. inšpirácia: 
                        plagát a pozvánka, 
                        web !! Hotový 
                        dokument mi pošlite na mail - barunka@gmail.com 
                        !! |  
                    |  24.3. 
                        - časopis; spoločne vytvoriť prototyp triedneho 
                        časopisu
 
                            
                                | Triedny časopis – náš /prvý/ prototyp |  
                                | Postup 1. rozdelenie si úloh do skupín po dvoch, max. troch 2. špecifikovanie
     jednotlivých úloh v rámci skupiny – presné rozdelenie si úloh-1 
                                    skupina - 2x A4
 
 3. práca
     v skupinách
 
 4. spojenie do jedného časopisu
 5. vytlačenie časopisu
 | - obal časopisu (štruktúra, obsah, posledná úprava-
dať doň všetky veci..)- triedny humor – karikatúry a vtipné hlášky, vtipy čo
letia, vlastné výroky, komiks..
 - čo bolo - lyžovačka, iná triedna akcia..
 - hlavolam, krížovka, anketa,..
 - vlastná tvorba, báseň, rozprávka, úvaha.. (téma: náš kolektív, darovanému koňovi na zuby nepozeraj, keby som mal
čarovné slúchadlo..
 |  
                                | - nezabudnite na nadpis a vaše podpisy, prípadne
obrázok (asi čb), využite kreativitu..
 |  
                                | - spraví prvá skupina /obal časopisu/ |  
                                | - v kabinete prof. Demáčka |  
                                | Hodnotenie | zapojenosť, úsilie, výsledok |  Časopis na stiahnutie |  
                    |  31.3. 
                        - LOGOMOTION animácie; vytvoriť hýbajúce 
                        sa obrázky.
 0. grafické formáty? pozri1. vyskúšaj si vytvoriť jednoduchú animáciu 
                        ako napr. šípka..
 2. vytvor obrázok, 
                        ktorý bude slúžiť ako linka na e-mail 
                        na webe.
 3. vytvor animáciu, ktorá 
                        bude reklamou na nejaký výrobok, akciu..
 Obrázky nahraj na P:\9.3\meno 
                        Hodnotenie je nasledovné: 3/3/4 body.
 |  
                    |  7.4. 
                        - FrontPage; vytvoriť spoločnú 
                        web stránku.
 Triednu
stránku Dohodnúť sa – na
spoločnej farbe, na menách liniek, na štruktúre- konkrétnych témach, čo chceme
mať na stránke, ukladať na P:\9.3\web.. Dať sa do tímov
a každý tím vytvorí jednu podstránku ( príp. 
                        hlavnú stránku), kde môžete použiť
vytvorené veci z časopisu...Má
obsahovať – linky na ostatné stránky, e-mail, reklamu, ... |  
                    |  21.4. 
                        - Internet & Word;  Projekt "žiť 
                        zdravo"
 1. vyhľadajte informácie na internete 
                        o danej téme so zameraním na tému 
                        projektu2. informácie zbierajte z rôznych 
                        web stránok, a ukladajte ich do Wordu
 3. konečný 
                        dokument si uložte do svojho adresára na P:\9.3\
 4. 
                        do budúcej hodiny každý donesie 5 vyplnených 
                        ankiet, ktoré dostanete na konci hodiny
 
                            
                                | Bylinky a čaje(Andy a Barča)
 | Dodržiavanie pitného režimu je dôležité aj v zdraví aj
v chorobe. Lekári nám odporúčajú piť bylinkové čaje. Zoznámme sa
s liečivými bylinkami. http://bylinky.biz/rastliny/praslicka.htm
 http://www.byliny.sk/
 http://www.somi.sk/~dano/byliny/
 (Porovnajte účinky kávy 
                                    a čaju)
 |  
                                | Vitamíny a lieky(Lucia, 
                                    Kubo, Ivan)
 | Ovocie a zelenina sú pre naše zdravie veľmi
dôležité. Ponúkajú nám veľké množstvo vitamínov. Tieto vitamíny si môžeme kúpiť
aj v inej forme ako je ovocie a zelenina. Ktorá z týchto
možností je pre náš organizmus vhodnejšia?Získaj viac informácií o umelých zdrojoch
vitamínov a o ich cene, porovnaj to s prírodnými vitamínmi.
 |  
                                | Minerálky(Peťo, Kura, 
                                    Robo)
 | Slovensko patrí ku krajinám s obrovským bohatstvom minerálnych vôd.
Poznáme ich a vieme ich správne využívať? Pomocou webu vyhľadaj stránky
známych minerálnych vôd Slovenska Zostav tabuľku o ich
mineralizácii, popíš výskyt, predaj, účinky týchto minerálnych vôd na ľudský
organizmus. (Minerálky obsahujú rôzne minerály v 
                                    rôznych množstvách, čo je dobré 
                                    a na čo pre náš organizmus? Je pravda, 
                                    že časté pitie minerálok spôsobuje 
                                    tvorbu žalúdočných kameňov?) |  
                                | Stravovanie(Tomáš a 
                                    Adam Š)
 | Na internete nájdite potraviny bohaté na výživné látky.
Zostavte jedálny lístok (s priloženými receptami, ktoré si vyhľadáte na www
stránkach).http://webkucharka-maggi.centrum.sk/
 http://www.freezi.net/kucharka/
 Aký 
                                    spôsob stravovania odporúčate? 
                                    Existujú rôzne metódy 
                                    ako delená strava, jarné diéty, 
                                    iné stravovacie návyky..
 |  
                                | Pohyb(Rado, Samo, Adam)
 | Pohyb je veľmi dôležitý 
                                    pre správnu životosprávu. 
                                    Hrozí nám obezita? Čo by mal 
                                    človek robiť pre svoje telo, aby bol ešte 
                                    v 80-tke fit? Je pravda, že alkohol a drogy 
                                    aj v malom množstve škodia organizmu?
 |  
                                | Anketa(Sima a Nika)
 | do 12:00 mi odovzdajte anketu, 
                                    ktorá by mala obsahovať:1. 
                                    minimálne 7 otázok s výberom 
                                    odpovede
 2. otázky sa držia 
                                    témy, tento kvíz, skôr 
                                    informačný ako vedomostný 
                                    by nám mal dať možnosť posúdiť, 
                                    či sa ľudia okolo nás stravujú 
                                    zdravo, či im na tom záleží, 
                                    či vôbec tušia, čo je zdravé..
 3. 
                                    môže obsahovať otázku VEK a 
                                    POHLAVIE, inak by mal byť anonymný
 |  |  
                    |  28.4. 
                        - Excel & vyhodnocovanie ankety;  Projekt "žiť 
                        zdravo"
 1. otvoríme si tabuľkový 
                        kalkulátok EXCEL a zoznámime sa s ním2. každá 
                        skupinka bude vyhodnocovať 1 otázku; ankety budú 
                        kolovať; výsledky zapisujete do Excelu;
 3. dokončený 
                        dokument si uložte do svojho adresára na P:\9.3\
 4. 
                        skupinka ANKETA spojí všetky dokumenty do jedného
 |  
                    |  5.5. 
                        - PowerPoint;  Projekt "žiť 
                        zdravo"
 Spoznanie základných funkcí 
                        editora a pravidiel pri tvorbe prezentácií.Úloha: 
                        vytvor 3 snímkovú prezentáciu na ľubovoľnú 
                        tému, mala by obsahovať obrázok + aspoň 
                        1 efekt
 - 
                        napr. domáce zvieratko, obľúbená 
                        hudobná skupina, ty a tvoje koníčky..
 |  
                    |  12.5. 
                        - PowerPoint II;  Projekt "žiť 
                        zdravo"
 Úloha: 
                        spolu so svojím tímom vytvorte 5-7 snímkovú prezentáciu na  
                        tému, ktorú spracuvávate. Držte 
                        sa pritom pravidiel, o ktorých sme sa rozprávali 
                        na minulej hodine.
 - 
                        nezabudnite, že na budúcej hodine budete prezentáciu 
                        referovať pred celou skupinou. Budete mať na to 10-15 
                        minút. Dohodnite sa, kto bude čo hovoriť.
 |  
                    |  26.5. 
                        - Prezentácie;  Projekt "žiť 
                        zdravo"
 
 10 bodov môžete získať 
                        za moje hodnotenie. Hodnotím snahu, prezentovanie, 
                        či prezentácia bola prínosom na tému 
                        žiť zdravo, či je prezentácia čitateľná 
                        (t.j. podľa pravidiel), presvedčivosť (t.j. celkový 
                        dojem) Bonusový bod som dala za pekné 
                        odprezentovanie jednotlivcom a plusku ochotným 
                        "pomôckárom". Do dotazníka môžeš napísať, 
                        ktorá prezentácia sa ti najviac páčila.  |  
                    |  2.6. 
                        - PowerPoint; vytvoriť prezentáciu
 10 bodov môžete získať 
                        za prezentáciu, typ: kvíz / voliteľný 
                        príbeh / test / iná haluz
 obsahuje: aspoň 
                        7 snímkov a hyperlinky / tlačidlá akcií
 Dôležité!! --> budúcu 
                        hodinu bude samostatná práca na čokoľvek, 
                        čo sme robili / 50b <-- |  
                    |  9.6. 
                        - Previerka;
 |  
                    |  16.6. 
                        - Posledná hodina;
 stiahni 
                                    si VÝSLEDKY linky: Hádanky 
                        / Matematické 
                        zaujímavosti Prajem vám krásne prázdniny! |   
 
 (c) Barbora Lachová. |